Re: AMD K6-2 RULEZ !!! ...

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 13:46:05 MET DST


Vindex napisał(a) w wiadomości: <6taqqd$ndr_at_h1.uw.edu.pl>...
>
>Krzysztof Goworek napisał(a) w wiadomości:
><6tao1s$2ps$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>>Vindex napisał(a) w wiadomości: <35f7fd3e.345612_at_news.fuw.edu.pl>...
>>(...)
>>>Bardzo ciekawe - to moze wyjasnisz mi co robi software renderer w
>>>Unreal'u?
>
><ciach>
>
>>Engine Unreala pisali przez 10lat (no, moze troche przesadzilem...) i
>szkoda
>>go bylo wyrzucic z finalnej wersji.
>>
>
>Troche :) Ta gra powstawala przez 4 lata a nie 10 :) Renderer tez sie "ciut"
>zmienil od wersji poczatkowej - to ze gra ma tak dlugi cykl tworzenia i tak
>nie zmienia faktu ze dalej powstaja takie rozwiazania. DirectX tez ma w
>sobie zaszytego software renderer'a - i jakos z wersji na wersje go nie
>usuwaja. Zbyt duza ilosc ludzi nie posiada akceleratora 3D zeby producenci
>gier mogli sobie pozwolic na ich pominiecie. Moze to sie zmieni ale napewno
>nie szybko
Heh, i to sie lacza dwa watki w jeden. O to chodzi: w DirectX moze byc, programista
gry nie musi sie martwic o to gdzie toto dziala...

--
 _____________________________________________________________________
|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |
|_____________________________________________________________________|


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:36:12 MET DST