Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 09 Sep 1998 - 15:07:54 MET DST
Dnia Wed, 09 Sep 1998 09:37:39 +0200, Wojtek Kielt
<wojo_at_benchmark.ceti.com.pl> napisał/a:
>3D now ! to jedyny ratunek AMD na zdobycie wiekszego rynku gier 3D
>i nie sadze aby nie dolozyli staran na wykorzystanie tej szansy
Jasne, ze doloza staran, tyle tylko, ze w tym momencie liczy sie druga
strona - odbiorca - ktory przy braku powiedzmy nieladnie "natywnych"
tytulow z 3Dnow! wybierze cos innego.
>najlepsze posuniecie marketingowe jakie mogli wykonac, to 3D now! dla
>Quake 2
Nie wiem czy najlepsze. Na kwakach swiat sie nie zaczyna ani nie
konczy. Moim zdaniem bylo to nawet dosc ryzykowne - po takim
posunieciu wiekszosc "powaznych" uzytkownikow zorientowala sie, ze to
bedzie procesor glownie do gierek.. :(
>najnowsze gry prawdopodobnie beda mialy juz kod 3D now! "wbudowany" ...
>wiec
>nie wydaje mi sie aby to postepowalo tak wolno jak mowisz
Ano wlasnie - "prawdopodobnie"..
>piszesz ze nie grasz w gry 3D, wiec nie potrzebny Ci ani AMD z 3D, ani
>nowy MMX2
Alez gram, tylko ich nie lubie - ale jak tu nie "przejsc" Unreala ? :)
Swoja droga wlasnie wczoraj skonczylem - 2 dni mordegi.. ale problem
mam z glowy i do gry nie wroce, chyba, ze do swietnych muzyczek.
Swoja droga mysle, ze sila intelowskiego MMX2 znajdzie zastosowanie
nie tylko w grach - w narzedziach do obrobki grafiki, dzwieku.. jakies
programowe dekodery dvd etc..
Najgorsze, ze jak programista stanie przed wyborem - mam do zrobienia
program i musze go zoptymalizowac pod katem multimediow/grafiki 3D to
co wybierze ? 3Dnow! czy MMX2 ? Odpowiedz jest chyba wiadoma..
>owszem 3D now! zorientowany jest przede wszystkim na gry o bardzo
>"mocnym" engine 3D
>tam gdzie potrzebna jest bardzo duza "moc przerobowa"
I dlatego tez zobaczymy czy tylko do gier bedziemy go wykorzystywac.
Na razie Winamp to jaskolka, fakt, ze fajna i z testow wynika, ze
calkiem ok, ale wiosny to nie czyni.
-- Bartek bnagorny_at_kk.kalisz.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:35:38 MET DST