Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 10:07:02 MET DST
Z tą firmą to jest historia !!!
Kiedyś kupiłem (dawno już to było) w VIDEOBICIE na P.Skargi (w budynku tego
supersamu) w Katowicach CD-ROM Mitsumi 4x. Po pół roku padł, pojechałem,
żeby wymienić (mam tam jakieś kilkanaście km drogi) i nie zabrałem takich
duperelek jak dyskietka instalacyjna i kabelek do karty dźwiękowej. Mimo
narzekań, że daleko mieszkam, nie udało mi się oddać go do serwisu, gdyż owa
dyskietka i kabel były niezbędne do jego naprawy. Ok, pojechałem drugi raz i
oddałem do naprawy. Zbliżały się wakacje i minęło 2 tygodnie (czyli powinien
być gotowy), okazało się, że naprawa wymagała wysłania gdzieś dalej tego
CD-ROMa i trzeba było poczekać. Minęło ponad miesiąc i wyjeżdżałem na
wakacje (inaczej bym tam pojechał i postraszył jakimś sądem d/s
konsumenckich czy cuś takiego). Wróciłem w II połowie sierpnia (czyli po 2.5
miesiącu od oddania CD-ROMu). Okazało się, że właśnie dowiedzieli się, że
nie da się go naprawić i mam zgłosić się po nowy.
Personel "niestety" nie potrafił odróżnić 6x CD-Romu od 4x (bo na panelu nie
pisało nic ;) i takim oto sposobem stałem się posiadaczem Acera 6x (o czym
oczywiście firmy nie poinformowałem, bo nawet na gwarancji pisało 4x :)
CD-Rom chodzi całkiem fajnie do dzisiaj i na całe szczęście kontakty z tą
firmą nie musiały zostać wznowione (aha, gwarancji na Acera też nie dali
nowej, tylko liczyli od momentu zakupu pierwszego Mitsumi, a ja głupi wtedy
nie wiedziałem, że tak być nie powinno)
Pozdrawiam i również nie nakłaniam do kontaktów z ową firmą
PS: kiedyś w pewnej innej firmie zapytałm pewną młodą blądynkę czy mają
radiatory na pentium - widzieli byście jej minę, założę się, że to słowo
słyszała pierwszy raz w życiu ;)
Aż się niedobrze robi, jak się widzi taki personel w sklepach (i to nie
tylko tej branży)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:34:36 MET DST