Re: Helmy VR - dlaczego nie wypalilo?

Autor: Cortex Reaver (creaver_at_meganet.org.pl)
Data: Thu 27 Aug 1998 - 00:19:45 MET DST


Dnia 26 Aug 1998 18:06:49 GMT, Grzegorz Szysz/lo napisał(a):
>"[Tomek]" <tom_at_sprint.com.pl> wrote:
>>Helmy VR sa drogie bo nikt ich nie kupuje..
>>Nikt ich nie kupuje bo sa drogie i malo gier je obsluguje...
>>Malo gier je obsluguje,bo Nikt z nich nie kozysta..
>>Nikt z nich nie kozysta bo sa drogie..
>>
>>Gdyby tak zlikwidowac ktores ogniwo to helmy VR zdobylyby popularnosc
>
>na poczatku bylyby dobre do gier, a potem kto wie..... moze by zastapily
>monitory :)
>

Podejrzewam, że po prostu bardzo męczyły wzrok. Byliście kiedyś w jakimś
3dMaxie (może w DisneyLandzie albo Futuroskopie)? Mi po wyjściu z filmu 3d
oczy wariują. Tak samo umarło kino 3d, kiedyś filmy 3d kręcił Hitch..(qrna
jak to się pisze... no wiecie Hiczkok, ten od "Ptaków"), grała w nich
(cholera znowu problem...Odrej Hepbern) i jeszcze kilku znanych aktorów i
reżyserów się w to bawiło. Zwróćcie uwagę na fakt, że obraz w rzeczywistości
macie centymetr przed oczami a wydaje się wam, że jest kilka metrów od was.
Wada wzroku gotowa.
Swoją drogą grałem kiedyś na gambleriadzie w Descenta, niestety nie na
hełmie tylko na takich okularkach - kiszka nieprzeciętna.

-- 
,',',Cortex Reaver,',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',',','                 
,',',email: creaver_at_kki.net.pl,',',',',In a world without fences,',',',' 
,',',www:friko4.onet.pl/ld/creaver,',',',',',','who needs Gates?,',',','


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:32:37 MET DST