Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 17:26:19 MET DST
XXXradekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) napisał(a):
> On Tue, 18 Aug 1998 15:18:36 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) wrote:
>
> >jareka_at_dawid.com.pl (Jaroslaw Andrzejewski) napisał(a):
> >
> >> >Przy wyborze "rękojmii" przez klienta, sprzedawca musi wymienić towar na
> >> >fabrycznie nowy bądź zwrócić gotówkę.
> >> Nie na "fabrycznie nowy", tylko na "wolny od wad", a to różnica.
> >
> >Mnie interesuje jedno: czy wymieniając sprzęt sprzedawca ma obowiązek
> >dać nową gwarancję ?
> >Moim zdaniem oczywiście tak, inaczej to wszystko nie ma sensu.
>
> Nie.
> Sprzedawca zazwyczaj przedluza gwarancje o czas naprawy.
No ale jakiej naprawy, skoro nastąpiła wymiana ?
A jeśli zepsuło mi się na dzień przed upływem gwarancji to co ?
Dostaję gwarancję na 1 dzień ?!
> Jezeli umowa gwarancyjna Ci sie nie podoba, zrywasz ja, reklamujesz towar z
> tytulu rekojmi, i zadasz zwrotu ceny.
Czym tak naprawdę różni się rękojmia od gwarancji ?
> Radoslaw Poplawski (Wroclaw)
Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
Zapracujmy razem na twój sukces ...
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:30:56 MET DST