Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 11 Aug 1998 - 12:13:57 MET DST
SirMav wrote:
> Zalezy ile textur chcesz wpakowac do voodoo. Jak malo to 800x600 a jak duzo
> to 640x480....
Nope. Do tekstur jest osobna pamiec. Oryginalne Voodoo1 milay 2MB na frame
buffor (bufor ramki) i 2MB na tekstury. 800x600 jest mozliwe tylko gdy gra nie
uzywa Z-bufora (zapamietywania odleglosci do pikseli aby sprawdzac co jest
zasloniete przez co). Problem w tym, ze prawie wszystkie gry 3D uzywaja
Z-bufora.
-- Jacek Piskozub Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl http://www.iopan.gda.pl/~piskozub
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:29:23 MET DST