Re: Rozdzielczość ekranu VooDoo ?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 11 Aug 1998 - 12:13:57 MET DST


SirMav wrote:

> Zalezy ile textur chcesz wpakowac do voodoo. Jak malo to 800x600 a jak duzo
> to 640x480....

Nope. Do tekstur jest osobna pamiec. Oryginalne Voodoo1 milay 2MB na frame
buffor (bufor ramki) i 2MB na tekstury. 800x600 jest mozliwe tylko gdy gra nie
uzywa Z-bufora (zapamietywania odleglosci do pikseli aby sprawdzac co jest
zasloniete przez co). Problem w tym, ze prawie wszystkie gry 3D uzywaja
Z-bufora.

--
Jacek Piskozub
 Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
 http://www.iopan.gda.pl/~piskozub


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:29:23 MET DST