Autor: Jarosław Lech (jarlech_at_polbox.com)
Data: Sun 09 Aug 1998 - 19:06:24 MET DST
Marcin Jarco napisał(a) w wiadomości:
<_e6z1.15283$xG2.6650963_at_news.tpnet.pl>...
>>A tak na marginesie - jak nisko upadla firma zamieszczajac swoje
reklamy w
>>czasopismie o gotowaniu?
>
>Jak nie idzie interes, to robi się wszystko.
>
>Również pozdrawiam
>--
Osmielam sie nie zgodzic. Jest to - moim laickim zdaniem -
stosunkowo dobry sposob dotarcia do wszystkich tych, ktorym obce sa
wydawnictwa komputerowe czy w ogole techniczne, a rowniez prasa
codzienna (jak chocby piatkowa Gazeta Wyborcza). Jest duze
prawdopodobienstwo, ze taki sobie ktos, kto nie wie o firmie O. tego, co
my o niej wiemy, dzieki owej reklamie stanie sie klientem tej wlasnie
firmy.
To dziala tak troche na zasadzie kto pierwszy ten lepszy: jak juz
ktos kupuje komputer, a wie tylko tyle, ze jest to maszyna co "krawaty
wiaze i przerywa ciaze", to gdzie pojdzie na zakupy? Dzieki takiej
reklamie - do O. wlasnie. A tam zaden klient - przynajmniej dopoki
przychodzi kupowac, a nie reklamowac - nie smierdzi. Szczegolnie ten,
ktoremu mozna wszystko (lacznie z kitem) wcisnac.
Lejak
jarlech_at_polbox.com
jarlech_at_friko.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:29:09 MET DST