Re: Dzwiek do grania

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 05 Aug 1998 - 11:40:54 MET DST


On 4 Aug 1998 23:19:08 +0200, jacdab_at_kki.net.pl (Jacek A. Dabrowski)
wrote:

>
>-----Original Message-----
>From: phenomen <zmylka.pheno_at_friko6.onet.pl>
>
>
>>> >SB AWE 64 jest teraz tani... wlasciwie to niewiem dlaczego ludzie
>>> >kupuja inne.
>>>
>>>
>>> Chocby dlatego, ze jest na ISA /ach ten snobizm ;) / i nie
>>> wspomaga A3D /a to juz niedobrze :( /
>>
>>jakie znaczenie ma to czy jest na isa lub na pci ?
>
>Czysty snobizm - pisalem juz o tym ;-)

Ja ci dam snobizm! :) Znajdz mi karte na ISA ktora _bez_ wlasnej
pamieci da Ci 8 MB probek WT ...

>
>>co to wlasciwie jest to A3d ?
>
>
>Bardzo fajna rzecz, system dzwieku przestrzennego,
>bez porownania z atrapa typu Creative 3D Enchancement.
>Miodzio w grach FPP :-)

Z tym FPP bym nie przesadzal - z a3d kaorzystaja tylko 2 :)
A3D mozna wykorzystac we wszystkich grach 3D - od symulacji do
shooter'ow.

Pozdrowienia

Vindex



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:28:51 MET DST