Re: Matrox Produktiva G - 100

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 16:50:44 MET DST


Dnia Mon, 1 Jun 1998 17:04:27 +0200, "Tomaszek" <tomaszek_at_get2net.dk>
napisał:

>Np Quake 2 leci bez zadnych problemow 800x600, na caly monitor, plynnie. To
>jest tylko 2d kartka.
Nieprawda, ma podstawowe funkcje 3d, nawet zapomniany w Mystique'ach
bilinear. Ale z tego, co pisali kiedyś AFAIR na voodooextreme,
wydajność nie rzuca na kolana.
Nie ma do tego drivera OGL, spróbuj może D3D Wrappera, do ściągniecia
z s3dimension3d.com albo z mojej strony, zajmuje 100kB. To jest plik
opengl32.dll, masz go normalnie położyć w katalogu z quake2 i
uruchomić. Idea jest taka, ze D3DW tlumaczy funkcje opengl na d3d, tak
samo jak np. 3dfx'owy opengl32.dll tlumaczy sobie na glide. U mnie
niestety to nie dziala, bo 2MB RAMU na mystique nie wystarczaja do
zaladowania tekstur. Pozdrowienia i napisz coś o wynikach Twoich prób!

________________________________________________
Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _______________________________



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:19:43 MET DST