Re: HP400 i bialo czarne pasy

Autor: Marcin Przygoda (marcinpr_at_polbox.com)
Data: Thu 19 Feb 1998 - 00:55:29 MET


On Tue, 17 Feb 1998 16:57:39 +0100, "PG" <dab_at_cku.pwr.wroc.pl> wrote:

>Naprawili ci to gwarancyjnie?
Na razie jeszcze nie :-((
Drukarka jest w trakcie reklamacji (już od 2 miesięcy). Raz już była w
serwisie i testy zaliczyła OK. Na świeżo założonych tuszach
serwisowych wydruk testowy też był OK, więc odesłali z powrotem.
W sklepie, gdzie ją kupowałem, powiedziałem, że problem nie rozwiązany
i że drukarki nie biorę. Telefon do serwisu HP i sam opisałem problem.
Pan z serwisu powiedział, że drukarkę trzeba wysłać ponownie do
serwisu "w celu dokładniejszego przyjrzenia się jej pod kątem
opisanego przeze mnie problemu".
Póki co to wszystko bardzo się przedłuża. Czy ktoś mógłby mi coś
doradzić w tej sprawie? Czy mam prawo żądać zwrotu pieniędzy lub
wymiany na nową drukarkę?
Dla tych co nie czytali wcześniej przypomnę, że chodzi o HP 690C,
która po kilku (tygo)dniach przepala ścieżki w pojemniku z czarnym
tuszem (zawsze te same i przepaliła 4 pojemniki).

Marcin Przygoda



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:01:28 MET DST