Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 13 Feb 1998 - 19:19:32 MET
Dnia Fri, 13 Feb 1998 22:46:48 +0100, "P_at_WEL" <koRnac_at_su.onet.pl>
napisał:
>mam modem zoltix 33600 Rockwell wenętrzny, ostatnio zdarza mi sie dosc
>czesto sytuacja ze komputer nie moze połaczyć się z modemem, jedyna rada to
>jest otwarcie komputera, wyjecia karty modemu i wlozenie jej ponownie.
>Druga sprawa osiągam na nim tylko szybkosc 26400 dzwoniłem do tpsa aby to
>sprawdzili, powiedzieli ze wedłg nich jest ok, dziwi mnie tylko sprawa czy
>aby oni to sprawdzic to przypadkiem nie musza przyjsc do domu i coś
>sprawdzić czy wystarczy to że oni tram sobie w centrali sprawdzą.
Mam Requesta 33600 wewnętrzny i czasami (po zwykłej rozmowie telef.
lub dłuższej pracy na kompie) nie można połączyć się z modemem, ale
pomaga restart systemu.
Co do prędkości połączenia to agenci Tpsa gwarantują połączenie do
9600 i to po zgłoszeniu u nich, że będziesz używał modemu (homologacja
itp.). Może to być (i prawdopodobnie jest) wina łączy. Suwałki to
prawie koniec Świata ;)))))))) .
Jacek
-- Jacek Kolodziejczyk ******************* trach_at_priv.onet.pl http://friko.sos.com.pl/~jacenty
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:00:13 MET DST