Re: DIAMOND MONSTER 3D 2 ------PREVIEW

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 06 Feb 1998 - 22:49:37 MET


<=JokeR=> wrote:

> zwracam honor, rzeczywiscie Monster II nie bedzie mniej niz 8 mb, ale nie
> ulega watpliwoscie ze V2 bedzie moglo obslugiwac 2/2/2 czyli 6 mb
>
> tak wiec mielismy racje ... po polowie :))

Tobie pol, mi cala pule - bo wiedzialem o tym, ze zapis x/y/z, gdzie
{x,y,z}={2|4} (informatycy kochaja takie rzeczy) oznacza rozne konfiguracje
od 6MB do 12MB. Po prostu nie o to pytano (a o Diamond Monstera 3d II).

Nawiasem mowiac, skoro jak mi sie lubisz Rive128, spodobaja Ci (i innym fanom
Rivy) wyniki testow Rivy z nowym sterownikiem OpenGL
http://www.game-deli.com/~voodoo/hardware/reviews/rivabench.htm Tym razem
bije 3dfx Voodoo, ale (i to wielkie ALE) ma PentiumII 300MHz. A wiemy, zr
Riva jest bardziej zalezna od procesora (jak to mowia w tej branzy "lepiej
sie skaluje z procesorem"). Ciekaw jestem jak by to wygladalo na Pentium
166MHz?

Tak w ogole jest to dodatkowy dowod na to, ze sterowniki sa rownie wazne jak
hardware. Mam nadzieje, ze dotychczasowe beta drivery Voodoo2 tez nie sa
ostatnim slowem i jednak zobaczymy Quake przy 110fps!

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl
 http://www.iopan.gda.pl/~piskozub


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:29 MET DST