Autor: pIkpOk (0kamil_at_polbox.com)
Data: Tue 03 Feb 1998 - 15:34:16 MET
Cthulhu wrote:
> Dzisiaj od rana bezskutecznie próbowałem się połączyć.
> Za każdym razem dowiadywałem się, że hasło ppp jest nieprawidłowe, po
> czym impuls przepadał ( a kosztuje już 22gr ).
> W ten sposób już 8 impulsów dzisiaj poszło się j*bać.
> Jako że jest niedziela, żadne informacje, reklamacje ani biuro obsługi
>
> klienta nie działają. Czy ktoś mi może doradzić inną formę dostępu do
> Internetu niż pieprzone 0202122?
> Aha, jeszcze jedno. Można gdzieś złożyć skargę, albo coś takiego?
> Bo to już jest przegięcie. Rozumiem, jak się nie mogę dodzwonić, ale
> jak mi połyka impulsy to ja mam dość takiej zabawy.
> Wprawdzie jestem z góry pewien, że nie odniesie to żadnego skutku, ale
>
> przynajmniej sobie ulżę. Prześle tym sk*rwysynom mój log połączeń
> modemowych.
>
może by sk@#$$#^%om z telekomuny zrobić mailbombing
-- _______________________________ *Jesli wydaje sie, ze wszystko* *idzie dobrze, to musiales cos* >>>>>>>> przeoczyc. <<<<<<<< -------------------------------
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:19 MET DST