Autor: Wojciech Głoćko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 18:08:47 MET
Cthulhu napisał(a) w wiadomości: <34e189a8.8522159_at_zwieracz.pse.pl>...
>Dzisiaj od rana bezskutecznie próbowałem się połączyć.
>Za każdym razem dowiadywałem się, że hasło ppp jest nieprawidłowe, po
>czym impuls przepadał ( a kosztuje już 22gr ).
19 groszy za impuls + 22 procent VAT = 23,18 groszy a nie 22 :-)))
>W ten sposób już 8 impulsów dzisiaj poszło się j*bać.
>Jako że jest niedziela, żadne informacje, reklamacje ani biuro obsługi
>klienta nie działają. Czy ktoś mi może doradzić inną formę dostępu do
>Internetu niż pieprzone 0202122?
Dostęp komercyjny przez providera z własnymi modemami (wcale nie tak drogo a
łączysz się zawsze z maksymalną prędkością).
>Aha, jeszcze jedno. Można gdzieś złożyć skargę, albo coś takiego?
>Bo to już jest przegięcie. Rozumiem, jak się nie mogę dodzwonić, ale
>jak mi połyka impulsy to ja mam dość takiej zabawy.
>Wprawdzie jestem z góry pewien, że nie odniesie to żadnego skutku, ale
>przynajmniej sobie ulżę. Prześle tym sk*rwysynom mój log połączeń
>modemowych.
Z prawnego punktu widzenia to przegrasz bo zawsze można stwierdzić, że twoje
ustawienia są złe i dlatego Cię rozłącza a u nich wszystko jest OK. Dlatego
też polecam to rozwiązanie z providerem.
Wojtek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:19 MET DST