Re: Jaton Blaze 3D

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Mon 02 Feb 1998 - 15:07:27 MET


Cezary Dzieciolowski napisał(a) w wiadomości:
<34d4e3a5.16175467_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>Zamierzam kupic taka karte - moze ktos ma jakies z nia doswiadczenia.
>Interesuje mnie jakosc obrazu generowanego przez wyjscie TV
(zamierzam
>nagrywac czolowki filmow na video) i szybkosc w grach. Czy mozna
>dostac cos porownywalnego w tej cenie (hurtowa netto = 260zl)
>Bede wdzieczny za rady.
> CezaryD.

Mam toto w pracy.
Zalety:
1/ Szybsze (znacznie) od virge w funkcjach 3D
2/ Wysokie czestotliwosci odswierzania (z powodzeniem nadaje sie do
pracy w 1280x1024)
3/ Posiada wyjscie SVHS i kabelek.

Wady:
Brak obslugi gier pisanych pod OpenGL
Niedoskonalosci (chyba) sterownikow.

Testowalem te karte w aplikacjach biurowych na monitorze 17 cali CTX i
P200MMX. Nie stwierdzilem nic co mogloby byc powodem do krytyki.
Testowalem takze w grach pod D3D:
Jedi Knight - wersja pelna. Dziala tak na oko 2-3 razy szybciej niz na
ViRGE.
O ile na ViRGE da sie grac w te gre max 400x300 to z Blaze3D
akceptowalne jest 512x384.
(Aczkolwiek w porownaniu do mojego Monstra3D jest strasznie wolna)

Testowalem tez na wersji demo TombRaider2 - i tu ???? o dziwo nie chce
wyswietlac tekstur. Byc moze wina niedopracowanej gry i w pelnej
wersji wyswietla - nie wiem.

Nie testowalem wyjscia SVHS.

Wg mnie jest to dobra karta do pracy z calkiem sympatycznym modulem
3D, szybszym niz ViRGE, ale wyraznie odstajacym od czolowki takiej jak
3Dfx, PoverVR, NVidiaRiva, 3dLabs Permedia itp.

- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:59:15 MET DST