Autor: Yugo (yugo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 13:12:58 MET
--
yugo_at_kki.net.pl
_YUGO
> O nie kiedyw wszedłem na ten numer zdobylem pas i login po zalogowaniu
> napisano ze: Przepraszamy ale to polaczenie jest platne 3,70 za/ min
:o((
> I co ty na to !!!!
> --
> Pozdrowienia
> AdamN
> mailto:bambo_at_kki.net.pl
> http://www.kki.net.pl/bambo
> ICQ UIN: 5138887
>
Ja zadzwonilem na numer 080020019 - i ta sama sytuacja : " Przepraszamy
ale od dnia xx.xx.xx. ten numer jest platny 3,70 min
A login i haslo podalem jak dla T. P. S.A. i tylko w tym przypadku
wyskoczyl ten komunikat, gdy wpisywalem inne identyfikatory czy hasla
wyskakiwal tylko kumunikat o bledzie i mozna bylo probowac 3 razy po czym
sie rozlaczalo .
P.S. Jesli masz jakies inne ( nie ppp) dzialajace haslo pod numer 0-800 to
wyslij mi na priva.
A tak w ogole to czy po podaniu tego komunikatu zaraz Cie rozlaczylo ?
_YUGO
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:38:34 MET DST