Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 01:39:51 MET


On 9 Dec 1997 20:18:36 +0100, Andrzej Karpinski wrote:
>>>miesiacach dochodzi do wniosku ze niespelnia ona jego wymagan (jest twarda,
>>>miekka, klika nie klika etc.) moze ja zwrocic a sprzedawca MUSI !!! zwrocic
>>>mu pieniazki nawet sprzetu nie trzeba nosic do serwisu. I co wy na to???
>
>Wbrew pozorom takie uregulowania dzialaja i beda dzialac na niekorzysc
>klientow. Zastanowcie sie dlaczego i postawcie na miejscu tych naprawde
>uczciwych firm...

Akurat Karpio to takie uregulowania dzialaja glownie na niekorzysc
malych firemek, za to na zysk duzych firm.
Moze nie az pol roku, ale taki Optimus moze sobie pozwolic zwrot
towaru po tygodniu czy miesiacu, a taki XYZ nie :-)

J.

P.S. - w USA mozliwosc zwrotu jest wyjatkowo powszechna.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:37:03 MET DST