Re: Nowy Matrox ???

Autor: Vindex (anowak_at_iss.katowice.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 17:10:34 MET DST


Tak ... Tylko co z tego? Brak OpenGL pod W95, niestabilny pod NT, brak
programow native, "craking" wilokatow itp. Riva jest calkiem niezla jako
dodatek do Monstera ale zeby zamiast? To se ne uda pane Havranek. A i tak
wole V2200 - jest szybszy w 2D. Poza tym VooDoo graphics ma juz prawie dwa
lata - dosc pozno pojawilo sie cos ledwo szybszego

Pozdrowienia

                                                                                Vindex

Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl> napisał(a) w artykule
<199709161311.PAA31007_at_szarik.tch.waw.pl>...
> Bartek Nagorny napisal (-a) :
> >
> > >oj niezgadzam sie z ostatnim zdaniem
> > >
> > >nove voodoo bedzie prawdopodobnie kompatybilne ze starym tylko ze
szybsze
> > >tak wiec
> > >
> > >Voodoo zniszczy Power VR
> >
> > Koledzy monsterowcy - nie klocmy sie :)
> > Matrox be, Voodoo okej !
>
> Tak koledzy monsterowcy, nie kloccie sie bo wlasnie przed chwila zrobilem
> test, taki naprawde powazny i powaznymi narzedziami, VooDoo (Diamond
Monster
> 3D) vs RIVA 128 (STB Velocity 128). I co wyszlo? Ano to, ze RIVA 128 jest

> szybsza o 17% (w/g Ziff-Davis 3D WinBench) od VooDoo no i co chyba
> najwazniejsze jakosc tego co wychodzi z tej pierwszej jest sporo lepsza
od
> tego co generuje VooDoo. Ilosc generowanych wielokatow i pixli jest
rowniez
> wieksza niz w VooDoo. Wreszcie RIVA 128 to jeden scalak a karta z tym
ukladem
> nie jest tylko dopalaczem do gier dokladanym obok jakies karty SVGA, jest

> kompletna karta graficzna 2D/3D z 4 MB pamieci (RIVA ma GUI 128-bitowe
oraz
> szyne 128-bitowa do pamieci SGRAM 100 MHz). Cena karty STB bedzie nizsza
od
> ceny Monstera.
>
> Piotrek
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:22:49 MET DST