Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 06 Sep 1997 - 03:38:18 MET DST
On 5 Sep 1997 12:51:05 +0200, karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:
>> Nie prawda. Co prawda 132MB/s przy rozdzielczosci 1024x768, 32-bit
>> kolor, i 70 klatek na sekunde to troche za malo, ale 264 juz
>> wystarczy... Nawet moje 486dx80 jest w stanie odmalowac obraz 640x480
>> szybciej niz odswiezanie.
>
>szybko danych niezbednych do wyswietlenia czegostam. Jesli skrocimy czas
>transmisji danych z CPU (pamieci) do karty grafiki 5x to procesor bedzie
>zajety ta czynnoscia o 80% krocej...
Owszem, przyznaje racje - jednak jak wskazuje obserwacja, czas
kopiowania do grafiki jest w porownaniu do czasu kalkulacji znikomy -
np. w grach wynosi 5 - 15 % calego czasu kalkulacji, wiec grajac w
Quake na komputerze z 5x szybsza magistrala, nie osiagniemy
kilkukrotnego przyspieszenia...
>timingi magistrali z timingami ukladu wyswietlania z timingami pamieci
>ekranu co powoduje straty. Nie istnieje mozliwosci (nawet teoretyczna!)
>wrzucenia 132MB w ciagu sekundy do pamieci ekranu.
>
Tez mi sie tak zdaje...
milosz danielewski
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:21:18 MET DST