Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 11:54:16 MET DST
In article <339f2f59.8521239_at_news.fuw.edu.pl>, mskura_at_amedec.amg.gda.pl
says...
> >drugi dodatkowo trwa. Przy prostych gierkach "bij-zabij) nie ma to
> >moze istotnego znaczenia, ale taki np. raytracing potrzebowalby na
> >dobra sprawe wsparcia obu mechanizmow jednoczesnie i wowczas wlasnie
> >warto miec je na osobnych kosciach (FPU w procesorze, zaawansowane, a
> >wrecz specjalizowane metody obrobki bitmap na karcie).
wytlumacz mi prosze po kij ci "zaawansowane, a wrecz specjalizowane
metody obrobki bitmap" przy raytracingu? fpu to owszem, gdyz jak wiadomo
raytracing opiera sie TYLKO I WYLACZNIE na matematyce i to dosyc
skomplikowanej. ale obrobka bitmap? po co? przeciez nawet nakladanie
tekstur (bitmapy jakby nie patrzec) jest matemagiczne? a do wyswietlania
traceowanego obrazka na ekranie chyba nie potrzeba "zaawansowanych, <...>
metod obroki bitmap" ????
-- Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie nie upewnie, ze naprawde mam cos do powiedzenia.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:13:50 MET DST