Autor: Leszek Chwaliński (lchwal_at_copy_con.perytnet.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 07:47:39 MET DST
Chciałbym poinformować, że TPSA w Radomiu stanęła na wysokości zadania!
(rzadko się to zdarza, ale jednak...)
Po wizycie fachowca problemy z łączeniem ustąpiły. Myślę, że to zasługa
tego konkretnego faceta, który był u mnie rzeczywiście przejął się rolą .
Stwierdził mnóstwo usterek łącznie z wymianą okablowania w mieszkaniu
(gratis!!!).
Wniosek jeden: trzeba KONIECZNIE składać interwencje NA PIŚMIE.
Telefonowanie do biura napraw nic nie daje. Dopiero jak złożyłem pisemną
interwencję, dołączyłem wydruk wykazu połączeń i napisałem, że nie będę
płacił za połączenia z numerem mojego dostawcy trwające krócej niż pół
minuty - pomogło. Wszystkim, którzy mają podobne problemy radzę zrobić
podobnie.
-- Pozdrawiam Leszek Leszek Chwaliński <lchwal_at_copy_con.perytnet.pl> napisał(a) w artykule <01bc8ae6$57316f60$LocalHost_at_lchwal>... > Problem: > Bardzo często przy próbie połączenia widzę w oknie terminala tylko jedną > linijkę "krzaczków", po czym połączenie jest przerywane... >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:13:44 MET DST