Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 17:08:26 MET
On 4 Feb 1997 08:49:20 GMT, StaCH_at_tpnet.pl wrote:
> >Czy to oznacza, ze jesli zglaszam problemy z polaczeniami
> >modemowymi, to TPSA ma obowiazek przyjac reklamacje i przyslac
> >technikow, testowac i w koncu naprawic czy poprawic lacze? W mojej
>
>Tak jesli masz zgloszony i
>homologowany modem i jestes pewien
>ze to wina linii badz centrali ......
A jesli zglaszam i odpowiadaja, ze nie przyjda, bo 'modemami sie nie
zajmuja', to wtedy co? Czy moge sie powolac na jakis regulamin,
przepisy czy cos takiego? Facet w centrali po dlugich prosbach
laskawie odpowiedzial, ze kaze komus sprawdzic linie w 'obiekcie
wysunietym' i brzmialo to, jakby robil mi przysluge.
>
> >centrali maja na ten temat odmienne zdanie i wykrecaja sie od
> >zrobienia czegokolwiek, twierdzac, ze mam umowe na telefon i
> >dopiero jak zainstaluje specjalne lacze (chyba dzierzawione, nie
> >znam sie...) to bede mial prawo je reklamowac.
>
>To sa wykrety aby pozbyc sie
>natreta .....
No i co ma zrobic natret, na takie wykrety, poza pisaniem odwolan do
Dyrektora Okregu, czy gdzie tam?
>Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
>
>UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67
>
>`[1;32;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive
>
--
Michal Witkowski
mick_at_kaszub.ternet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:17 MET DST