Pomoc techniczna M$

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 19 Nov 1996 - 02:03:04 MET


Hello Janusz!

18 Nov 96 17:06, Janusz Sklorz -> do All:

 JS> Udzielona odpowiedz brzmiala: tego nie da sie tak zrobic.

 JS> G. prawda. Da sie i znalazlem to w ktorychs tipsach. Nawet jesli jest
 JS> to nieudokumentowana opcja, to jezeli klient zwraca sie z takim
 JS> pytanie (sformulowane porawnie, dokladnie i szczegolowo) to chyba
 JS> mozna mu uchylic rabka pilnie strzezonej TAJEMNICY. Chyba, ze boja sie
 JS> przez przypadek ujawnic kolejnej dziury w systemie

juz wyjasnialem, ze moja wypowiedz nie odnosila sie do Twojego konkretnego
przypadku ze wszystkimi jego szczegolami, - ten posluzyl mi tylko jako tlo do
podkreslenia trudnosci z jakimi spotyka sie na codzien druga strona - serwis
w kontaktach z klientami.
Na temat: "sformulowane poprawnie, rzeczowo i szczegolowo" - nie bede
dyskutowal, pozwole sobie tylko zauwazyc, ze n.p. zacytowane (oddzielnie)
powyzej zdanie mozna interpretowac jakbys _uprzednio_ wystepowal z _sugestiami_
technicznymi, ktore zostaly uznane za nie mozliwe do zrealizowania.... :)
Wiem, wiem czepiam sie, ale czy kolejne zacytowane zdania nie sa jawnym
przykladem nadinterpretacji, ba "spiskowej teorii dziejow"... - Dziure w
systemie tez trudno zauwazyc z conajmniej jednego waznego powodu - funkcja
zostala odnaleziona i co gorsza dziala. :)

BTW: Probowales robic jakis support przez telefon ?

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:56:55 MET DST