Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Sun 10 Nov 1996 - 10:54:03 MET


Radek:

>
> Potwierdzasz tylko diagnoze Grzegorza. Najpierw do kolegow, takze
> internetowych, a dopiero pozniej do M$$serwi$u...
>

Nieprawda, raczej odwrotnie, jesli naprawde chcesz sie czegos dowiedziec.
Powyzsza kolejnosc by wskazywala ze jesli chcesz naprawde uzyskac odpowiedz
na trudne pytanie nalezy sie zwrocic do servisu m$ - problem w tym ze juz
wielokrotnie sie spotkalem z tekstem - czy moze Pan zadzwonic a kilka minut
bo mi sie komputer zawiesil. Jak kilka (no, powiedzmy 20) osob moze
efektywnie odpowiadac na temat produktow ktore zmieniaja sie z dnia na dzien ??

Aha, m$ servis nie jest bardzo $$$. Akurat tutaj jest bezplatny. Tylko:
. skoro on naprawde nic nie wie (no, przepraszam, zbagatelizowalem odpowiedz
na pytanie ze jak jest napisane "wloz druga dyskietke" to nalezy
odpowiedziec o wyjeciu poprzedniej)
. jak juz placisz tyle za ich produkty to jakas przyzwoitosc nakazuje miec
takowy servis.

-w



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:30 MET DST