Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Ziemowit Buczynski (ziemek_at_if.uj.edu.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 11:52:12 MET


Andrzej Chojnacki wrote:

> Pan pytanie przyjal i udal sie na konsultacje.
> Muzyczka w tle - tyrly tyrly - bardzo milo.
>
> Po 15 (pietnastu) minutach Pan powrocil i rzecze:
>
> PROSZE PANA, TAKA OPCJA NIE ZOSTALA PRZEWIDZIANA!!!
> TO ZNACZY, JEST TO TEORETYCZNIE MOZLIWE, ALE JA W TEJ
> CHWILI NIE MOGE PANU POMOC. MUSI PAN POCZYTAC
> DOKUMENTACJE, BO TAM PEWNIE JEST TO OPISANE.
>

Juz dawno z kolega zastanawialismy sie czy nie nagrac takiego tekstu na
automatyczna sekretarke i brac ciezka forse od Microsoftu ktorej trzeba
na zorganizowanie tech support (luzne wykorzystanie tekstu S.D.).
Skutek dla klientow ten sam, a forsa leci...

W bardziej rozwinietej wersji mozna zainstalowac jakis programik poczty
glosowej, ktory zapyta o jaki program chodzi i w zaleznosci od wyboru
poda rozne odpowiedzi. Proponowane:
- opcja nie przewidziana
- opcja przewidziana, zostanie wprowadzona w Win 99
- opcja przewidziana, wprowadzona, ale nie dziala na komputerach z
procesorem Intela, Cirixa, AMD i jeszcze kilku innych
Czekam na nastepne propozycje. Czekam rowniez na autentyczne teksty tech
support. Moze wyjdzie z tego ciekawe zestawienie - wtedy to
opublikujemy. Propozycje przesylac na: mailto:ziemek_at_if.uj.edu.pl

A teraz powaznie. Jakosc tech support jest rozna w roznych firmach, ale
Mikroszrot bije tutaj wszystkich na glowe. Wiem, wiem zaraz odezwa sie
obroncy ze to najwiekszy tech supp. na swiecie, ze to tyle ludzi i
takie koszty... Ale po co organizowac cos co nie spelnia podstawowych
zalozen i jeszcze podrywa (przepraszam za wyrazenie) autorytet firmy?
Tylko po to zeby sie nazywalo ze to jest?

-- 
Ziemek
=============================
Ziemowit Buczynski
mailto:ziemek_at_if.uj.edu.pl
=============================


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:55:27 MET DST