Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Sat 28 Sep 1996 - 16:20:10 MET DST
Maciej Matecki (boutch_at_felix.univ.szczecin.pl) wrote:
> Pewnego dnia po prostu przestalo mi dzialac
> scionganie wlasnej poczty. (lacze sie przez
> modem). Moge wysylac poczte, czytac newsy,
> wysylac do np. newsow, ale nie da rady
> odczytac wlasnej poczty.
>
> Moze ktos zna antidotum....?
Netscape (i inne takie...) sciaga poczte przy uzyciu protokolu POP.
Uzyskanie poczty wymaga podania login/password. Sprawdz, czy masz
wlasciwie ustawione: nazwe serwera oraz login/password (password ma byc
taki sam, jak na serwerze, na ktorym masz konto do odbierania poczty).
Jesli u Ciebie jest OK, porozmawiaj z adminem serwera, z ktorego sciagasz
poczte.
Jesli chcesz sprawdzic natychmiast, czy mozesz polaczyc sie z serwerem
POP, sprobuj wykonac:
telnet [serwer z ktorego odbierasz poczte] 109
- powinien sie zglosic serwer POP
- napisz:
user [twoj login]
- powinienes otrzymac odpowiedz OK
pass [twoj password]
- powinienes otrzymac odpowiedz OK
A potem pomysl, co nie dziala tak jak powinno, i podejmij dalsze dzialania.
Jak Ci admin (alibo inny cracker) zmienil password :-), to
przeinstalowywanie Netscape nie pomoze, chocbys to robil kilka razy.
A moze po prostu ludzie do Ciebie nie pisza :-)?
-- Pozdrowienia, Maciek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:54:16 MET DST