Re: Jak to wlasciwie jest z gwarancjami? (czy to przewal?)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 27 Feb 1996 - 11:47:13 MET


> W firmie FORMAT (W-wa, Bracka 4; maja tez filie w Lublinie, Lodzi, Radomiu)
> twierdza, ze gwarancji na procesory nie udzielaja zadnej, poza wymienieniem
> niesprawnej kosci w ciagu dni od daty zakupu. Dyskietke z Ontrack do Caviara
> trzeba bylo wyrywac niemal sila.
>
Nie daja gwarancji na procesory bo zaopatruja sie w nie na szarym rynku.
> W slynnej TCH-Components, tak b. reklamowanej na tej liscie, dali mi na plyte
> glowna 1 rok gwarancji, mimo, ze podobno oferuja 2-letnie.
>
Dwa lata gwarancji dajemy tylko na plyty firmy A-Trend i to na te kupione po
9.10.95r. Trzy lata na plyte IBM Cobalt a na procesory od 9 miesiecy
(Intel) do 5 lat (Texas Instruments).
> Czy to przewal i szukanie naiwnych, bo czym sie roznia takie praktyki od
> gieldy na Grzybowskiej?
>
Pierwszy przypadek niczym a w drugim trzeba poczytac cennik w ktorym wolami
jest napisane co i jak dlugo ma gwarancje.

Piotrek
piotrs_at_tch.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:18 MET DST