A moze skonczymy z tym Kaczorem Donaldem ?

Autor: Bogdan Mizerski (BOGDANM_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 26 Feb 1996 - 00:16:05 MET


Dnia 25 Feb 96, godz. 0:36, Marcin raczyl napisac :

>
> Oczywiscie wierze, ze wasza firma tak nie czyni (slyszalem na tej
> liscie juz wiele dobrego o TCH) ale realne mozliwosci do takiego
> postepowania sa. A konkurencja? No coz, chyba jeszcze nie jest na tyle
> silna, zeby sie wiekszosci firmom oplacalo zdobywac klientow za
> wszelka cene.
>

Pisalem o swojej dzialalnosci (jako wolny strzelec) z okresu przed
praca w TCH i akurat nie z TCH mialem najwieksze obroty. A w tej
chwli w Warszawie jest olbrzymia konkurencja i jeden niezadowolony
(a raczej odwalony) klient majacy kontakty z prasa moze narobic
potwornego kwasu.

A czy sprawna obsluga to jest "zdobywanie klienta za wszelka cene"?
Uwazam ze wiekszosc problemow firm tzw."komputerowych" to zla
organizacja i zle pozawierane umowy z dostawcami, a nie oszczednosci.

              Bogdan Mizerski
              TCH-SYSTEMS

        email:BogdanM_at_tch.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:17 MET DST