Autor: Bogdan Mizerski (BOGDANM_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 24 Feb 1996 - 08:03:27 MET
Dnia 24 Feb 96, godz. 2:51, Marcin raczyl napisac :
>
> W Polsce? Ja bym sie cieszyl jak by mi wykonali naprawe gwarancyjna w
> terminie 1 miesiaca. Najczesciej wyglada to tak, ze czekasz przepisowy
> miesiac, potem dzwonisz przez dwa tygodnie do serwisu bo naprawa sie
> przedluza (za kazdym razem jakas wymowka, jakby mnie to interesowalo,
[...]
> technika naprawiania). Wtedy - masz co prawda wspanialomyslnie
> przedluzona gwarancje - ale po 3 miasiacach przestoju nie masz sily
> czekac i denerwowac sie - oddajesz sprzet (3 lata gwarancji) do
> platnego serwisu. A tu sie zaczyna nowa bajka, ale o tym juz w
> przyszlym tygodniu.
>
Wydaje mi sie, ze przesadzasz. Mam kilkuletnie doswiadczenie z
wieloma firmami (nazw z oczywistych wzgledow nie podaje). Jedna tak
raczyla sie zachowywac i o ile wiem juz nie istnieje.
Skladalem przez kilka lat komputery na zamowienie kompletujac czesci
od wielu dostawcow i w przypadku awarii ZAWSZE mialem czesci na
wymiane od reki a pozniej oddawalem uszkodzone.
Moze dlatego tak bylo, ze nigdy nie wybieralem najtanszych dostawcow?
Bogdan Mizerski
TCH-SYSTEMS
email:BogdanM_at_tch.waw.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:39:16 MET DST