Re: 4-axis game port

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 22 Jan 1996 - 11:05:12 MET


mwilk_at_cc1.p.lodz.pl (Marcin Wilk) wrote:

>Hej, nie myslalem, ze bede pisal o joystickach, ale...

>Pewien znajomy modelarz ma zamiar bawic sie symulatorem lotu (chyba "Dave
>Brown's Flight Simulator 4.0" ???) - podobno na tym trenuje masa ludzi na
>Zachodzie, coby nie nie pokasowac od razu prawdziwych modeli.
> Caly jego urok polega na tym, ze samolotem/helikopterem steruje sie za
>pomoca nieco przerobionego R/C (takie cos, czym kreca faceci puszczajacy
>zdalnie sterowane modele, co normalnie konczy sie antena, ale w tym wypadku
>kablem joystickowym).
> W wymaganiach sprzetowych (oprocz 286 i EGA :) stoi jak byk:

> 15-pin (4-axis) game port

>Co to takiego? Co to jest ten port cztero-osiowy? Chyba nie ten zwykly,
>bo gosc, ktory swojego R/C podlaczal do zwyklego portu mowil, ze dziala mu
>tylko polowa sterowania...

Ja sie bawilem u kumpla takim Joyem, ktory oprocz zwyklej manetki mial
jeszcze dwie, jedna dzialajaca gora/dol z wlaczanym/wylaczanym
automatycznym powrotem do zera i jedna analogiczna lewo/prawo i to
dzialalo na zwyklej MultiIO, co wskazuje, ze takowa standardowo
posiada 4 wejscia analogowe.

Michal
Michal Mosiewicz
mimo_at_lodz.pdi.net



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:38:41 MET DST